close
昨天(2006/02/15)晚上的一場大雨,讓我無法去上人生的第一次重機駕訓班........
馬的....為了不認輸,我還是硬著頭皮去到駕訓班要上課....
結果
危險,請回吧!!
挖勒趕羚羊勒,學費那麼貴,我怎麼可以虧本呢!!!
所以今早我索性在6點半起床,7點殺到駕訓班硬是要騎...
離開家門後,還一度下著小雨,天殺的!!!我該不會倒楣到家吧!!
好險,到了以後雨又變小了................
填完卡後,就直接走到訓練場,教練問玩騎過檔車嗎???
騎過,那就直接騎吧!!!
龍頭好重
這是我第一印象,結果我連試了5次直線平衡都壓管...@#$%
接著抓到感覺後,放輕鬆,便順利過關了
 
.......哈哈......
 
 
好險
 
接著就是騎8字型,到此之後便順多了!!!
所以教練就再繼續接著敎,直線加速,過紅燈,過平交道,然後上坡回原點架好車!!!!
 
就這樣!!!我便自己再多騎個5趟後,就交車上班去了
 
訓練車 : HONDA  CB400

Model:

CB400

Capacity:

399cc

Bore/Stroke:

55X42mm

Weight:

188kg

Tyre size:

Rear: 140/70/17, Front: 110/70/17

Fuel cap.:

15+2Litres

Spec's:The CB400 has a water cooled four stroke motor with four valves per cylinder, twin disc front end and a single disc at the rear all bundled up in a steel tube type frame with an alloy swing arm. A good honest bike that brakes and handles well, with a comfortable seating position and strong motor. The CB400 can be used all week for commuting and still handle a two up joy ride on the weekends. Great for "first time" bike owners this is a super reliable bike that is very easy to ride.

arrow
arrow
    全站熱搜

    包爾伯 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()